Bronto One kundportal
Publicerad 1/12, 2022 kl. 12:31Bronto lanserar nu en molnbaserad portal som hjälper kunden att få en fullständig visuell översikt över sina resurser, prestanda och förmågor. Bronto One är en enda ingång till Bronto Skylifts eftermarknadstjänster överallt i världen.
En för alla, alla för dig
Alla Bronto skyliftar utrustade med modem är redan helt anslutna till Bronto One. Men liftflottor inkluderar ofta andra typer av varumärken och att bara ha en tillverkares enheter i sitt liftledningssystem är som att försöka fylla ett pussel utan alla bitar. Bronto One välkomnar alla tillverkares maskiner och utrustningar, för att ge en fullständig bild av kundesn flotta. Eftersom Bronto One har ett öppet gränssnitt kan det även integreras med andra system.
Övervaka och optimera
Bronto One har alla de väsentliga funktionerna i mjukvara för fleet management. Kunden kan använda den för att övervaka och optimera användning och prestanda med realtidsdata, såväl som för planering av underhåll. Enligt Bronto har det aldrig varit lättare att dra insikter från sin utrustning. Alla viktiga manualer, servicebulletiner och annan teknisk dokumentation för kundens Bronto-produkter finns i Bronto One.
Lära och få stöd
Användaren kan hantera alla personalutbildningsloggar, certifieringar och utbildningsmaterial inom Bronto One-portalen. Onlineutbildningsevenemang och annat självlärande material är också tillgängligt för att göra arbete på höjd säkrare över hela världen. Om användaren stöter på problem med sin Bronto-produkt har han/hon tillgång till ett lösningscenter med hundratals lösningar och vägledning för olika situationer. Om det inte finns någon lösning på problemet kan användaren lämna en serviceförfrågan till Bronto centralt direkt från Bronto One.